درباره

دسته بندی ها

راهنمایی

ارسال کتاب

تماس با ما

Wednesday, October 24, 2007

تماس با ما 10/24/2007 05:18:00 AM

با درود،

از اینکه قصد دارید با کتابخانه تارنمای زندیق تماس بگیرید بسیار خوشحالیم.
لطفاً به نکات زیر توجه کنید:

1- به دلیل زیاد بودن تعداد مخاطبان تارنما و محدودیت های زمانی ما، امکان ارسال کتاب برای یک شخص از طریق پست الکترونیکی ابداً وجود ندارد و ما هرگز اینکار را نکرده و نخواهیم کرد، لذا از ما نخواهید که برای شما کتابی ارسال کنیم. ولی شما میتوانید درخواستهای خود پیرامون دریافت کتاب ها را در تاپیکی که به همین منظور در تالار تارنمای زندیق در گفتگو دات کام باز شده است مطرح کنید و دیگران ممکن است برای شما این کتاب یا کتابها را ارسال کنند. برای اینکار لازم است ابتدا در تارنمای گفتگو دات کام نام نویسی کنید.

2- اگر میخواهید از طریق تماس به ما اطلاع دهید که لینکی کار نمیکند یا هر نظر دیگری را راجع به یک کتاب اعلام کنید، اینکار را باید از طریق ارسال نظر در صفحه خود آن کتاب انجام دهید نه از طریق تماس با ما.

3- استفاده از کتابخانه زندیق به معنی آن است که شما قوانین استفاده از این کتابخانه را پذیرفته اید. پیش از تماس با ما بهتر است این قوانین را مطالعه کنید.

4. اگر با کارکردن با سایتهای به اشتراک گذاشتن فایل و دریافت فایلها مشکل دارید، لطفاً ابتدا برگه راهنمایی را مطالعه کنید و بعد مشکل خود را در تالار تکنولوژی تارنمای گفتگو دات کام مطرح کنید.

5. اگر میخواهید از طریق تماس با ما، کتابی را برای ما ارسال کنید باید اینکار را در برگ ارسال کتاب انجام دهید نه از طریق تماس.

در صورتی که هیچیک از موارد بالا نیاز برای تماس با کتابخانه زندیق را برطرف نمیکنند، برای تماس با ما به بخش تماس با زندیق مراجعه کنید.

1 Comments:

At January 5, 2008 at 11:44 PM , Blogger G Power said...

ba dorood.lotfan ketabha ra dar www.diino.com (2 GB Free) upload konid ke mesle rapidshare limit nadashte bashe,ba sepaas

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home